Меню
Кошик

Гарантійні зобов'язання

Сьогодні багато покупців до цих пір побоюються і не наважуються робити покупки одягу або взуття в онлайн магазинах. Їх страхи і побоювання хоч і не мають під собою підстав, але досить легко пояснити: найчастіше люди просто бояться «не вгадати» з розміром взуття, її підйомом або формою колодки.

У нашому магазині ви можете повністю забути про подібні проблеми і розслабитися, адже ми завжди ставимо інтереси клієнта понад усе. У чіткій відповідності з українським законодавством ми гарантуємо обмін або повернення невідповідного з яких-небудь причин товару в 14-денний термін.

Для цього необхідно просто зв'язатися з нашими менеджерами, пояснити (або не пояснювати - це ваше право, як клієнта) причини повернення та узгодити з ними свої наступні кроки і деталі процедури.

Основні положення

Офіційна гарантія нашого інтернет магазину взуття та аксесуарів поширюється на будь-який товар нашого каталогу! Залежно від типу і категорії товару, а також від популярності бренду гарантія може становити від 1 місяця і вище. Виробник підтверджує свої гарантійні зобов'язання на спеціальних документах з печатками.

Гарантійні зобов'язання мають на увазі участь фахівців нашого магазину в будь-яких процедурах, пов'язаних з поверненням і обміном купленої на сайті продукції. Щоб мати можливість скористатися гарантійними ситуаціями, необхідно мати в наявності правильно заповнений гарантійний талон.

У ньому повинні бути вказані такі дані:

  • дата (день, місяць, рік) покупки товару;
  • модель, назва, серійний номер товару;
  • термін гарантії на товар

Обмін і повернення покупок здійснюється відповідно до чинного законодавства України про захист прав споживача. Покупець має можливість зробити обмін або повернення продукції в 14-денний період без пояснення причин. При цьому необхідно дотриманні деяких умов:

  • Куплений товар не використовувався;
  • Зовнішній і товарний вигляд збережений;
  • Упаковка не ушкоджена;
  • Немає слідів зносу підошви, ременя і інших аксесуарів.

Також повинен бути в наявності спеціальний розрахунковий документ (чек), отриманий при купівлі товару.

Якщо придбаний вами товар не влаштовує вас по будь-якої причини, ви завжди можете розраховувати на повне сприяння наших менеджерів при його поверненні або обмін. Вони проконсультують вас щодо необхідних документів (зазвичай це паспорт і копія чека), а також послідовності ваших подальших дій.

Якщо ви перебуваєте в іншому місті, можна відправити повернення будь-якою службою кур'єрської доставки. При цьому послуги компанії перевізника оплачуються відправником.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні випадки:

  • продукція має сліди видимих і прихованих пошкоджень механічного типу, які викликані недотриманням правил експлуатації;
  • виріб має пошкодження внаслідок неправильного транспортування або зберігання;
  • у виробі були пошкоджені окремі елементи або були зроблені спроби самостійної заміни (ремонту);
  • використання абразивних засобів для чищення, що призвело до пошкодження поверхні.

Крім того, гарантія не поширюється на випадки неправильного використання продукції не за прямим призначенням, що стало причиною втрати товарного вигляду і функціональності.